12 Haziran 2013 Çarşamba

Physicians Formula & Burt's Bees alışverişim

Merhaba, neden bu kadar uzun ara verdiğim malumunuz, içimden bu ara çoğu insan gibi blogla ilgilenmek falan gelmedi malesef, ülkemizin yaşadığı zor durumlar ve bu uğurda yine ülkemiz için emek harcayan, yaralanan ve hatta ölen insanlar olunca insan alışveriş&gezmek vs gibi insancıl şeylerle uğraştığında kendini suçlu hissediyor, ama bugünler aslında çok öğretici, farkındalık yaratıcı ve çok gururlandırıcı aynı zamanda. Neyse bu konuda çok doluyum, sayfalarca yazabilirim... Ama şimdilik susuyorum!


Bu tamamı doğal ürünlerle dolu alışverişim taaa Kanada'dan, iyiliksever arkadaşım sayesinde geldi ... Herşeyden önce belirtmekte fayda var, ABD kadar ucuz olmasa da bu ürünler Tr fiyatlarına göre yine de biraz daha uygun oldu Ama ABD fiyatları çok çok uygun, aklınızda bulunsun.

Kozmetik ve kişisel bakımda neredeyse tamamen doğal ürünlere geçtim, bu iki markayı da çok beğeniyorum bir çok ürününü de kullandım. Oyüzden daha geniş çapta TR- Kanada bağlantılı :) bir alışveriş operasyonu yaptım, hoş aramızda kalsın evde daha hiç kullanmadığım ya da bitiremediğim ürünlerim de vardı :)) Neyse! 

Burt's Bees %100' e yakın doğal içeriği ile ünlü bir marka, ürün çeşitliliği ise oldukça fazla ... Peki ben neler seçtim ?

Radiance serisine ait bu minik ve kullanışlı kit (göz kremi, dudak parlatıcı, yüz temizleme kremi- gece-gündüz kremi) ile aydınlık veren günlük nemlendirici
Bu seri nemlendirirken ışıltı veriyor, ince çizgilerin azalmasına yardımcı oluyor.Arı poleni içerirken tabiki kimyasallar ve paraben vs içermiyor.

Bu seriler sanırım Türkiye'de yok, hassas ciltler için, iritasyonu önleyen, kızarıklık ve tahriş karşıtı temizleyici ve günlük kremi ile kuru ciltler için nem sağlayan yüz temizleme kremi, yapıları granülsüz ve kremsi, bir kez denedim güzel.


Burt's Bees diyince aklıma ilk olarak dudak ürünleri geliyor, bu hafif renkli nemlendiricileri ise çook beğendim.






Baby Bee, Victoria Beckham'ın bile hamilelik döneminde vazgeçemediği bu ürün özellikle gebelik döneminde ve sonrasında kullanılan çatlak önleyici krem.Kakao yağı ve E vitaminli içeriği ile vazelin kıvamında.

Hamilelik boyunca ve sonrası  oluşacak sarkma ve derin çatlakları önleyen E vitamini shea yağları ile ciltte kaşıntı ve kuruluğu büyük oranda önlüyormuş. Amerika'da en çok satan anne adaylarının tercih ettigi bir ürün.




Bu set de çok kullanışlı ve içeriği güzel, 

Hindistan cevizli ayak bakım kremini şiddetle tavsiye ediyorum, çok fresh bir kokusu var. 


Naturally Nourishing Milk & HoneySüt & Bal Aromalı Vücut Losyonu, kokusu saç boyası gibi ağır geldi ve bu beni soğuttu bu üründen, beğenmedim ...

Burt's Bees Hand Salve, el ve dirsek gibi bölgelerde de kullanılabilen balm, bu ürün de çok hafif yapıda ve dağılmıyor, yumuşatması için çok sürmek gerekiyor, çok beğenmedim.

Soap Bark & Chamomile Deep Cleasing Cream, derinlemesine arındıran yüz temizleme kremi

%100 doğal koruyucu dudak kremi


veee Duş jeli. 


Physicians Formula'nın yepyeni ürünleri ise yine ambalajları ve doğal içerikleri ile çok çok güzel...
Özellikle BB kremi çok beğendim, ( içeriğindeki anti oksidanlarla cilde parlak görünüm vererek, UV ışınlarına karşı cildi korur, nemlendirir, sıkılaştırır ve optik dağıtıcılarla mükemmel bir cilt + makyaj görünümü sunar.) Kapatıcısını çok beğendiğimi söyleyemem, kapatıcılığı hiç yoğun değil. Koyu halka, şişkinlik, leke, kızarıklık, düzensiz cilt tonu görünümünü azaltmak için çok yeterli  gelmedi.


Bu ikisini ise tabiki tiplerinden dolayı aldım çok sevimli değiller mi? Bu arada malesef buna karşın çok yoğun değiller :( hafif renk veriyorlar. Şeftali - Pembe tonu isterseniz Natural rengini, hafif bronzluk içinse Light Bronzer'ı tonunu tercih edin de sorun şu ki ben bunları nasıl kullanmaya kıyıcam?



 İşte bu lip glossa bayıldım, böyle fuşya ve kalıcı bir renk istiyordum, Renk Hot Pink


 Bu Kajal kalemler ise kullanımı kolay, smokey eyes yapımı için birebir. Tavsiye ederim.






4 yorum:

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsi de birbirinden güzel ürünler. :)

Unknown dedi ki...

buarada sevgili adaım blogun çok hoş bayıldımm benim de moda blogum var beklerim :)

ELİF E. dedi ki...

canım bende burt's bees dudak nemlendiricilerine bayılıyorum..hayatımda o kadar iyi nemlendiren başka bir nemlendirci kullanmadım açıkcası..normalde nar özlü olanını kullanıyordum sarı renklerden.birde renklendiren nemlendiricilerinden kullanmaya karar verdim..ruj sürmemek adına:) dünden beri başım ağrıdı gülkurusu(rose) rengini mi alsam yoksa açık pembe(pınk blossom) mı alsam diye:) hangi renk daha güzel duruyor dudakta..hangi rengi tavsiye edersin.beyaz tenliyim.son birşey daha şu açık pembe rengi soluk benizli gibi göstermiyordur herhalde değilmi..? çok önceden (burt's beesi keşfetmeden)Golden rose markasından Moisturizing Pearl & Gloss dudak koruyucusunu almıştım..iğrenç ötesiydide o renk gibi mi duracak diye endişe ediyorum?

Missinem dedi ki...

elif e, bence rose daha hoş duruyo daha kırmızı, canlı ve parlak seversen onu al derim pink olan çok hafif renk veriyor çünkü.